Piknik Motocyklowy w Mosinie 31 maja

15 maja 2015 autor: wizer

tmp_7133-FB_IMG_1431195207826-1119454199
Słuchajcie, już 31 maja zapraszamy wszystkich na Piknik majówkowy w Mosinie, na Targowisku.
Podczas pikniku będzie stacjonować krwiobus („krwawy autobus”  :) ) podstawiony przez RCKIK z Poznania.
Zapowiada się masa atrakcji dla naszych Milusińskich, w końcu to przeddzień Dnia Dziecka !

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich Krwiodawców aktualnych i tych, którzy właśnie z nami zechcą przeżyć „ten  pierwszy raz” już od godziny 11:00.

Oddanie krwi, to ratowanie konkretnego życia, konkretnego Dziecka – nie ma piękniejszego prezentu na Dzień Dziecka !

 

DZIĘKUJEMY ORGANIZATOROM ZA ZAPROSZENIE !

Zbiórka krwi w Zespole Szkół Komunikacji

17 września 2013 autor: manszek

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowany na zbiórkę krwi w Zespole Szkół Komunikacji w Poznaniu – w czwartek 19 września 2013r w godzinach 9-13 (na plakacie jest błąd).
Szkoła mieści się przy ulicy Fredry 13 w Poznaniu – zbiórka ma charakter otwarty! :)

plakat_zsk

Dziękujemy za krew ratajskiej Parafii

10 czerwca 2012 autor: Ewa Kończal Kurowska

Serdecznie dziękujemy za bezcenny dar krwi wszystkim osobom,
które zechciały dziś odwiedzić naszą zbiórkę przy kościele na Bohaterów II Wojny Światowej.

Ponad 20 osób podzieliło się życiem,
a kolejnych kilka przystąpiło

do Banku Niespokrewnionych Dawców Szpiku Kostnego.

Pięknie dziękujemy  pani Ali i Pani Marzenie za  przeprowadzanie pomiaru ciśnienia dla chętnych

oraz Motocyklistom z Orła Białego za odwiedziny i oddanie krwi.

Dziękujemy przemiłej Ekipie RCKiK i niezawodnej wojtusiakowej Załodze ;)

zdjęcia się dzieją ;) poniżej:

Pozdrawiamy wszystkich serdecznie !

p.s. uprzejmie proszę o kontakt Rodziców chłopców, których zdjęcia zrobiliśmy na motocyklach – chcę przesłać pozostałe ;)  Czekam na maile: e.konczal.zarzycka@gmail.com  ;)

10 czerwca – zbiórka przy Parafii pw.Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny

6 czerwca 2012 autor: Ewa Kończal Kurowska

Już w najbliższą niedzielę

10 czerwca 2012

w godz. od 9:00 do 14:00

serdecznie zapraszamy na zbiórkę krwi

przeprowadzaną na terenie gościnnej Parafii pw. Nawiedzenia Najświętszej
Maryi Panny na poznańskich Ratajach ( osiedle Bohaterów II Wojny Światowej).

To już kolejna zbiórka przeprowadzana tam właśnie, zawsze owocna i przebiegająca w bardzo dobrej atmosferze.

Podczas zbiórki zapewniamy wszystkim zainteresowanym pomiar ciśnienia krwi oraz opiekę nad dziećmi krwiodawców.

Zdajemy sobie sprawę, iż EuroSzaleństwo opanuje tego dnia nasze miasto, ale może warto pięknie ów dzień rozpocząć od podzielenia się życiem z potrzebującymi Dzieciakami ;)

Serdecznie dziękujemy za umożliwienie przeprowadzenia naszej akcji.

link do strony Parafii

Dzień Dziecka po ‚bukowsku’ !

2 czerwca 2012 autor: Ewa Kończal Kurowska

The Kids’ Day w Buku przebiegał ewidentnie pod znakiem Abdula, a było to tak :

piątkowy Dzień Dziecka rozpoczęliśmy wyrzutem…a ściślej to Abdul miał do nas jakiś żal.  Ledwie wysiedliśmy z aut usłyszałam: „…nie złożyłaś mi jeszcze życzeń z okazji Dnia Dziecka!”. No i się zaczęło! Wszystko było ważne, chore Dzieci, Krwiodawcy, Załoga RCKiK,przesympatyczne Gimnazjalistki, no ale najważniejszy był Abdul – fundacyjny Beniaminek z przerośniętym ego ;)

Samą  zbiórkę  krwi jednakowoż, Abdul rozpoczął godnie – oddał krew jako drugi (jego ego nadal jeszcze cierpi, że pewna Pani wypisała ankietę szybciej )krwiodawca, w towarzystwie przemiłych Pań, które są z nami już po raz kolejny i chwała im za to!

 

Słysząc dictum  skierowane do mnie, to pełne wyrzutów, Dziewczyny czem prędzej pobiegły po piłeczkę dla Maluszka i nieco się sytuacja uspokoiła.

Było kilka krzywych komentarzy, że  Spidermana ( motyw nadruku na piłce) to on raczej nie lubi, i że szkoda, że nie było innego wzoru, rozmiaru etc, ale tym nikogo nie zaskoczył.  Na szczęście dzierżył w dłoni jeszcze paczkę pocieszycieli – czekolad ercekowskich i to chyba dzięki nim – uśmiech pojawił się na buzi Abdula i już jej nie opuścił !

Tylko to jego ego, a raczej Ego – rozhulało się  na dobre i  właziło dosłownie w każdy kadr :)

21 pompek – serio serio – na 21 urodzinki Ólki – nawet prezenciki Abdul robi niecodzienne ;)

 

Abdul był dosłownie wszędzie; pomagał Krwiodawcom, roznosił ulotki ( pod bronią :) ), organizował gry i zabawy ludyczne – siatko-plażówka w stylu dowolnym z elementami tańca, zapasów i Bóg wie czego jeszcze  ( ale było wesoło, rozgrzewająco, inspirująco itd.), oddawał krew i promieniał wręcz pozytywną energią ! Bo to Abdul właśnie!

 

No dość już o naszym fundacyjnym Dzieciaku, który jest prawdziwym facetem o wielkim serduchu.

Fajnie Adaś, że jesteś z nami!

A i  jeszcze raz : Wszystkiego naj naj z okazji Dnia Dziecka !

 

 

A oto kilka innych akcentów bukowskiej zbiórki

Xyhu rulez!

Amazonki górą ! Dziękujemy za przemiłe przyjęcie !

Powyżej Pan Krwiodawca, a poniżej kilka fotek z militarnego epizodu w życiu Magdy !

Ólka at work – always!

Przemiła Pani Mama z Megacierpliwym Synem – pozdrawiamy i nie wychodzimy z podziwu – Państwo wiedzą dlaczego ;)

Nieoczekiwane dozbrajanie się Przyjaznej Załogi Ambulansu?

Szkolenie samoobrony czy szybki kurs tajników umundurowania polskich sił zbrojnych panie Hubercie?

 Dzielna córeczka Pana WF-isty z bukowskiego Gimnazjum pod opieką Zaprzyjaźnionych Wojsk Rosyjskich !

Pan WF-ista obiecał nam czynny udział podczas kolejnego krwizbierania w Buku ;)

O bukowskich gimnazjalistkach – Wolontariuszkach możemy mówić wyłącznie dobrze ! Wielkie dzięki Wam wszystkim

‚Wolne Rodzeństwo’ jak always stanowiło opokę i oparcie ;)

 No i co oni w tym widzą???

…czyli spotkała Bronia Pacyfistę ;)

No i na sam koniec przyjechał support – Radek i Buster – prosto z pracy. ‚Ostatni będą pierwszymi’ ;)

Dziękujemy wszystkim bardzo serdecznie i do zobaczenia niebawem.

Kolejna zbiórka w Buku – wrzesień 2012 !

Brawo Krwiodawcy z Buku !

2 czerwca 2012 autor: Ewa Kończal Kurowska

Dziękujemy wszystkim szanownym Krwiodawcom !

32 osoby podzieliły się życiem z Dzieciakami,
a chciało wiele więcej !

11 osób zdecydowało się dołączyć do
Banku Niespokrewnionych Dawców Szpiku Kostnego !

 

Taki niby zwykły, roboczy dzień, a jednak tylu ludzi zdecydowało się zrobić cudny prezent chorującym dzieciom.

Dziękujemy wszystkim współorganizatorom :) Paniom Amazonkom, Wolontariuszkom i ich opiekunom z Gimnazjum w Buku ( rewelacyjna ekipa ) i wszystkim dobrym duchom zbiórki. Strażacy – jesteście wielcy!

Szczególne podziękowania dla wojtusiakowej załogi, która zawsze dobrze się bawi, ale i dba o Krwiodawców :)

 

Zbiórka krwi w Buku – najlepszy prezent na Dzień Dziecka

29 maja 2012 autor: Ewa Kończal Kurowska

W najbliższy piątek

1 czerwca 2012r.

serdecznie zapraszamy na zbiórkę krwi

w Buku, przy Gimnazjum i Hali Sportowej

w godzinach od 10:00 do 15:00

 

Czy może być lepszy sposób robienia

czegoś dobrego dla Dzieciaków?  :-P :-P :-P

 

Szczególnie dla tych, które  przebywając za szpitalnymi murami, życzenia mają dość przyziemnie – pobawić się piłką, pobiegać, beztrosko pojeździć na rowerze…Brakuje im tylko albo  aż – zdrowia !

Twój dar krwi pomoże spełnić ich marzenia o zdrowiu.

Czekamy na szanownych Krwiodawców przed Halą Sportową.

Przypominamy o możliwości zgłaszania się do Banku Niespokrewnionych Dawców Szpiku Kostnego -to tylko 10 mililitrów krwi !

Współorganizatorami naszej akcji są Gimnazjum w Buku oraz Stowarzyszenie Amazonek,którym jesteśmy bardzo wdzięczni za bardzo sympatyczną współpracę.

Tym razem również liczymy na nieocenioną pomoc sympatycznych gimnazjalistek – wolontariuszek, które dzielnie wspierały nasze poprzednie zbiórki w gościnnym Buku. Są to: Aleksandra Bździel, Joanna Jujka, Małgorzata Kaźmierczak, Anna Ratajczak, Eliza Ryks, Aleksandra Siekierska, Aurelia Wojciechowska, Weronika Dziubała, Weronika Majda, Katarzyna Starosta i Aleksandra Sołtysiak.

 

Świetna zbiórka w Obornikach !

19 maja 2012 autor: Ewa Kończal Kurowska

47 krwiodawców

i 10 donacji „szpikowych”!

 

Gorący dzień w Obornikach, oj dobrze, że na miejscu było mnóstwo Straży Pożarnej ;)

Wojtusiaki zaproszeni do Obornik nie tylko świetnie się bawili, ale i mieli okazję podziwiać funkcjonariuszy Straży Pożarnej podczas ich święta  … w różnych wcieleniach ;)

Dziękujemy pięknie wszystkim Krwiodawcom  i gościnnym Obornikom !

Chłopcy zamieszczą kilka słów od siebie, a ja wrzucam fotki.

 

Jeszcze raz dziękuję za mobilizację przy zbiórce :)

Ala, Ola, Michał, Bartas, Tolek  i ….Abdul – wielkie dzięki !

 

Jesteśmy pod dużym wrazeniem ofiarności mieszkańców powiatu obornickiego! Załoga krwiobusu pracowała właściwie bez przerwy, bo wciąż napływali chętni do oddania krwi. Fakt tym bardziej godny uwagi, że dzień wcześniej w Urzędzie Miejskim w Obornikach również kilkadziesiąt osób podzieliło się „czerwonym darem życia”. :-)

Bardzo dziękujemy Pani Prezes Zarządu Oddz. Rej. PCK w Obornikach Urszuli Bak oraz Komendantowi Powiatowemu Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach bryg. mgr inż. Sławomirowi Zdrence za współpracę i zaproszenie do uczestnictwa w tak uroczystym wydarzeniu, jakim był Powiatowy Dzień Strażaka w Obornikach. Liczymy na dalszą owocną współpracę :-)

Tradycyjne podziękowania dla załogi RCKiK i szczególene podziękowana ode mnie dla niewielkiej, ale wyśmienitej i niezawodnej grupy Wojtusiaków, która stawiła się wraz ze mną w Obornikach ;-)  Alicjo, Olu, Bartku, Tolku i Abdulu – daliśmy radę!! :-D

Zarzyn

Oj działo się działo w tej pięknej mieścinie :) Z mojej strony bardzo mocno i serdecznie pozdrawiam panią uśmiechniętą :P, która pierwszy raz podzieliła się swoim darem życia oraz dla pana „Rastamana”, który wczoraj już po raz kolejny to zrobił i zaszczepił wczoraj w nas kolejną dawkę pozytywnej energii… Moje podziękowania lecą również w stronę strażaków, za możliwość „wspinaczki” po pustych (niestety) skrzynkach :) oraz dla pana Komendanta Straży Pożarnej za piękny podarunek w postaci czujnika „pikacza” dymowego :) Pozdro również dla Ali, Oli, Bartka, Zarzyna, Ewy(która nas wspierała duchowo), zderzaka oraz Cookie’go, który po raz kolejny pomimo, że go nie było popaćkał po samochodzie! Świetna robota jak zwykle… ;)

Pozdro A B D (Ó) L ;) 

Pani uśmiechnięta :)

Pani uśmiechnięta :)

Pan Rastaman!

Pan Rastaman!

Zbiórka krwi w Obornikach!

15 maja 2012 autor: Ewa Kończal Kurowska

Drodzy Krwiodawcy, niezawodna „Zielona Drużyno” i Przyjaciele :-D

Pragnę poinformować, że zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w obchodach Powiatowego Dnia Strażaka w Obornikach.

Świętowanie połączone ze zbiórką krwi będzie miało miejsce na obornickim rynku w sobotę 19 maja!

Załoga krwiobusu czeka na tłumy krwiodawców w godzinach 10:00 – 16:00 :-)

Na niezawodnych dawców, ich rodziny i przyjaciół czekają w Obornikach takie atrakcje, jak:

- pokazy specjalne grupy poszukiwawczo – ratowniczej;

- pokazy specjalne grupy wysokościowej;

- pokazy ratownictwa drogowego.

Do zobaczenia w sobotę w Obornikach! ;-)

 

Ps. Trzymajcie dziś kciuki za naszego Abdula, który zdaje maturę ustną z angielskiego.

Good luck Abdul ! :-)

 

Brawo ZSE Śrem !!!

29 marca 2012 autor: Ewa Kończal Kurowska

Zimno, wiatr targa włosy, mamy problemy by powstrzymać namiot przed odlotem...

…a tu:  śremskie serducha gorące,rozumiejące, współbrzmiące !

Coś niesamowitego! Mnóstwo młodych ludzi, szkolne rekolekcje, niby coroczne, a jednak chyba zupełnie inne. Znając rzeczywistość polskich szkół średnich jesteśmy zaszokowani frekwencją i zainteresowaniem tematem pomagania. Serio, serio!

Szkoła wchodzi w program „drugie życie”, to chwalebne, ale to nie o program chodzi, bo nie ma żadnego programu bez ludzi, a ludzie w Zespole Szkół Ekonomicznych – są po prostu fantastyczni. Atmosfera, scenariusz trzydniowych rekolekcji, spokój realizacji, wykład, dialog, pytania do zaproszonych gości no i ten tłum zainteresowanych, empatycznych młodych – serce rośnie !

Serdecznie dziękujemy

Dyrekcji i Nauczycielom, Księdzu Radkowi

i przede wszystkim Wam – Uczniowie ZSE

możecie śmiało pogratulować sobie wzajemnie,
bo dobrze żyć wśród ludzi, którzy mają i rozum i  serce na właściwych miejscach.

W dzisiejszej zbiórce wzięło udział mnóstwo ludzi,ilu nie bardzo wiem… ;) kolejka przed autobusem nie malała !

35 osób oddało krew

29 osób przystąpiło do banku niespokrewnionych

dawców szpiku kostnego

- to dobry, ba! bardzo dobry wynik !

Jeśli komuś się dziś nie udało – zapraszamy na inną akcję lub do RCKiK do Poznania ;)

Dziś w Śremie spotkaliśmy się z niezwykle miłym przyjęciem ze strony młodych krwiodawców oraz nauczycieli i personelu szkoły .
Ale wydarzyło się coś więcej, utwierdziła się wiara w naszą Młodzież, w nasze Dzieciaki, ludzi którzy wchodząc w dorosłość znają prawdziwą wartość słów pomaganie i dzielenie się życiem.

Serdecznie pozdrawiamy całą śremską załogę :)
i wierzymy, iż Wasze zaangażowanie w pomaganie nie ustanie ;)

Osobne, tradycyjne już, podziękowania kieruję do Ekipy RCKiK oraz Wojtusiaków, którzy mimo niesprzyjających warunków czasowych ( środek tygodnia) stawili się na posterunku ;)

kilka fotek ;)

Dziękujemy Pani Dyrektor …

Dziękujemy Księdzu Radkowi …

i  Wam – szanowni Krwiodawcy  ;) !!!

i specjalne podziękowania dla Pomagaczy oddelegowanych do pomagania nam ;)

Jeszcze raz dziękujemy i do zobaczenia podczas następnej świetnej
zbiórki w Waszej Szkole ;)

« Starsze wpisy



Archiwum

Polski WordPress